.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهمن شریف زاده :
احمدی‌نژاد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد/ احمدی نژاد بدهکار هیچ حزب و جریانی نیست/ کشور میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تقسیم شد
اینکه احمدی‌نژاد گفته است سال 96 همه همدیگر را می‌بینیم به معنای کاندیداتوری وی نیست.ایشان در خصوص مجلس هم همین را گفته بودند و دیدیم که خودشان در پای صندوق رای حضور پیدا کرد و رای داد.
 احمدی‌نژاد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد/ احمدی نژاد بدهکار هیچ حزب و جریانی نیست/ کشور میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تقسیم شد

به گزارش شمال نیوز، بهمن شریف زاده از نزدیکان احمدی‌نژاد در پیرامون فعالیت انتخاباتی احمدی‌نژاد برای سال 96 گفت: احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد. سفرهایی که وی می‌رود در قالب دعوت‌هایی است که از ایشان می‌شود. وی قصد دارد به بازخوانی شعارهای امام(ره) و انقلاب بپردازد به همین دلیل به استا‌ن‌های مختلف سفر می‌کند.

وی در گفتگو با نامه با بیان اینکه حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری بستگی به شرایط دارد عنوان کرد: هواداران احمدی‌نژاد در هیچ پست و منصبی دیده نمی‌شوند و جایگاهی ندارند. اصولگرایان همواره در همه انتخابات ها حضور داشته و عزم جدی هم برای تصدی مناصب دارند. اصلاح‌طلبان هم به همین منوال. این دو جریان پست‌ها را میان خودشان تقسیم کرده اند، کشور مبارکشان باشد؛ تمام در آمدهای کشور در جیب این دو جریان است.

شریف زاده ادامه داد: اینکه احمدی‌نژاد گفته است سال 96 همه همدیگر را می‌بینیم به معنای کاندیداتوری وی نیست. ایشان در خصوص مجلس هم همین را گفته بودند و دیدیم که خودشان در پای صندوق رای حضور پیدا کرد.من نمیدانم چرا باید چنین برداشت‌های از سخنان ایشان شود.

این روحانی نزدیک به احمدی‌نژاد با بیان اینکه احمدی‌نژاد نیازمند هیچ جریانی نیست، تصریح کرد: وی وارد انتخابات نمی‌شود اگر هم روزگاری بخواهد وارد عرصه شود به هیچ حزب و جریانی نیاز ندارد . ایشان را 6 سال است که جریان انحرافی می‌نامند اما مردم همیشه حامی وی بوده و از حمایت میکردند.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد مردمی است و عقیده‌اش این است که بدهکار هیچ جریانی نیست، البته معنای این حرف این نیست که بخواهد با جریان‌ها تقابل کند؛ تقابل ایشان با ظلم و استکبار است و هیچ جریانی را به دلیل تفکرشان پس نمی‌زند.

شریف زاده با بیان اینکه احمدی نژاد در هیچ جریانی هضم نمی‌شود خاطرنشان کرد: وی تفکر فراجناحی دارد و از پایداری‌ها هم حمایت نمی‌کند. دلیل نمی‌شود هر جریانی که از ایشان حمایت می‌کند ایشان در آن هضم شود. مثلا اگر زمانی یک اصلاح‌طلب به نزد احمدی نژاد رفت که نمی‌توان گفت او اصلاح طلب شده است.

وی افزود: ایشان حتی حاضر نشدند که اصلاح‌طلبان را فتنه بنامند. اصلا این سخت که جریان اصلاحات فتنه است کاملا اشتباه است.محمود احمدی نژاد همواره از تمامی ظرفیت و پتانسیل‌های که خواهان خدمت به کشور هستند استقبال می‎کند.

بهمن شریف زاده با بیان اینکه کشور نیاز به رشد و پیشرفت دارد، عنوان کرد: جریان‌ها نباید همدیگر را قلع و قمع کنند. اینکه اصولگرایان روی کار بیایند و اصلاح‌طلبان را کنار بزنند چیزی جز ضرر برای کشور ندارد. جریان‌ها و احزاب با یکدیگر تعامل داشته باشند . این نگاه احمدی نژاد است و من نیز آن را پسندید ام و به همین دلیل طرفدار ایشان هستم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.